donderdag 30 augustus 2012

Spannend en heel erg leuk!

Het gaat gebeuren!

Gistermiddag lag de Klaroen ( een lokaal weekblad) op de mat. I sloeg de eerste pagina open en daar - onderaan de pagina zag ik een foto van mezelf. Ja, ik sta in de Klaroen! Afgelopen maandag was de verslaggever op bezoek en ik heb hem in grote lijnen verteld wat ik van plan ben met mijn klein bedrijf.

Daar heeft hij een stukje over geschreven. SUPER toch? Nu is het echt openbaar waar ik mee bezig ben.

Dan moeten alle puntjes op de i staan. Alles ( op de website) moet werken, goed opgesteld staan, professioneel uitzien - en ook niet te 'gelikt'. Ja, en wat gebeurt er dan? Dan ligt even alles stil. Dan kan ik even de aanpassingen niet doorvoeren. Dan kan ik de vernieuwde informatie niet opslaan. Ook werkte het aanmelding formulier pagina niet. Oh jee. Naar Hostnet bellen en dan weten dat je mogelijk 24uur moet wachten. Ik heb het 'ten ruste'  gelegd. Ik wist dat ik alles had gedaan en meer word er niet van mijn gevraagd.

Het is nu ochtend. Ik heb goed geslapen en weet nu ook dat alles werkt, dat de informatie correct is, dat het inschrijven mogelijk is, dat de mailtjes doorkomen en dat de bijgewerkte informatie op de site staat.

Vanaf 4 september begin ik met mijn workshops. Kleine groepjes - minder mensen meer tijd. De lesboeken zijn bijna klaar. De PowerPoints ook. Nog even twee dagen aan de weg timmeren en ik ben er klaar voor.

Krijgt u de Klaroen niet - kijk dan op de site - het artikel staat onder de E-paper tab.

Misschien zie ik u op een van mijn workshops. Hou mijn site in de gaten want er komen regelmatig nieuwe workshops op te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten