zaterdag 22 maart 2014

De afgelopen week

Maandagochtend: Naar Geertruidenberg om de dochter van mijn nicht te helpen met het opstarten van een blog. Zij en haar moeder gaan een reis maken- terug naar het verleden om samen een speciaal moment te delen.
Maandagmiddag: In de keuken, bakken voor de High Tea voor onze oudtantes en andere familie die dit tegoed hadden voor mijn man zijn 60ste verjaardag.
Maandagavond: Alles een beetje op orde brengen voor morgenochtend en een moment kiezen om bij te komen.
Dinsdagochtend: gasten ontvangen. Met heel veel plezier een zeer geslaagde en leuke tijd met familie. Oude herinneringen en grappige momenten beleven.
Dinsdagavond een fotoalbum gemaakt: Levensloop van mijn jongste zoon.
Woensdagochtend: Vroeg uit de veren- op naar het Stembureau om daar bewoners te ontvangen die hun stem uit wilde brengen.
Woensdagmiddag: Stembureau
Woensdagavond: Stembureau en het Gemeentehuis. Was om 00:15 thuis
Donderdag: Afspraak bij vrienden op de koffie- ze waren weggeweest- dus verwelkomen en bijkletsen. Donderdagmiddag: Naar een matinee met mijn schoonmoeder van : 12 years a slave. Wat een heftige film.
Donderdagavond: Uit eten met man en zwager, daarna een vergadering- thuis 00:05
Vrijdagochtend: Moeite om uit bed te komen, uurtje eruit, toen in bad om stijve spieren te verwennen. Even een boodschap gedaan.
Vrijdagmiddag: De bank lokte- zo met het zonnetje erop. Ik heb van dat zonnetje lang mogen genieten. Vroeg naar bed.

Zaterdag: Neem me voor om dit soort drukte en volle weken zoveel mogelijk te vermijden!



4 opmerkingen:

  1. Drukte vermijden ga jij anita bezig bijtje echt niet lukken.
    jij moet altijd druk bezig zijn dat zit in jouw aard. Geeft niks hoor zijn we allemaal heeeeeeel blij mee xxxx mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ik me bezig houd en hield is waar Mieke. Maar het mag van mij wel een tandje minder.

      Verwijderen
    2. Wat een super gave ontmoeting was dat die maandag Anita, nogmaals super bebankt......dikke kus en knuffel Veronique

      Verwijderen
    3. Veronique- dat gevoel is wederzijds. Je bent een kanjer en ZO leuk je ontmoet te hebben.

      Verwijderen