zaterdag 24 juni 2017

Terug van weggeweest

Begin april ben ik naar mijn kinderen en kleinkinderen afgereisd. Ze wonen allen in Australië en Nieuw Zeeland. En hoewel het leven overal gewoon door gaat- zorgt het bij mij wel voor een verdeeldheid in activiteiten en belevenissen. Mijn Nederlands bestaan houd dan even op - en ik ben opnieuw een dutch/kiwi, die zich weer bevind in haar vorige leven.

In Nieuw Zeeland heb ik kinderen, kleinkinderen, graf van ouders, oom, neven nichten en andere familie. Ook talloze vrienden en bekenden van Nederlands en uiteraard Nieuw Zeelandse nationaliteit en ook heb ik daar wel duizenden voetstappen liggen.

In Australië woont een van mijn twee zoons. Hij en zijn gezin zorgen ervoor dat ik ook daar wat bekend wordt met het dagelijks leven- hun vrienden en bezigheden.

Terwijl Down Under heb ik alleen wat geschreven op mijn 'Omaverweg' blog. Dat leek mij het meest logisch en toepasselijke om te doen. Bij thuiskomst weer in Nederland werd mijn dagelijks bestaan bepaald door het assisteren bij de verhuizing van mijn zwager.  De drukte is nu wat voorbij. Mijn man en ik zijn aan wat vertier toe en gaan een paar weken genieten van een auto vakantie. Hoog tijd om eventjes wat aandacht aan elkaar en de omgeving te schenken.

Misschien lukt het me wel om zo af en toe iets te delen over ons avontuur. Met de nieuwe iPad op zak- voor mijn relax momenten, kan ik ook mijn familie Down Under op de hoogte houden van onze belevenissen.

Het bloggen over wat serieuzere onderwerpen komt later vast weer op gang 😂  .

Ik ga strijken, koffer inpakken en eten klaar maken. De langste dag is al voorbij- maar deze zal niet minder gevuld of korter zijn!


4 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie Anita, je doet vast weer inspiratie op... al is het maar voor lekkere recepten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal genoten hebben van je kinderen en kleinkinderen.

    Fijne vakantie nu met je man

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal genoten hebben van je kinderen en kleinkinderen.

    Fijne vakantie nu met je man

    BeantwoordenVerwijderen